Infolinka (všedné dni 8.30–15 h)
0233 41 88 38

Zmeniť krajinu

Infolinka (všedné dni 8.30–15 h)
0233 41 88 38

Ako reklamovať

Je nám veľmi ľúto, ak sa na produkte kúpenom u nás vyskytla nejaká chyba. Pokúsime sa vám pomôcť, aby pre vás bol priebeh reklamácie čo najhladší. 

Obal zásielky poškodený pri preprave

Zásielku preberanú od dopravcu dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že je jej obal viditeľne narušený (deravý, premočený, výrazne pretlačená škatuľa a pod.), požadujte od dopravcu, aby poškodenie uviedol v sprievodnej dokumentácii zásielky (odovzdávacom protokole, prepravnom liste a pod.). 

Takto poškodenú zásielku môžete rovnako odmietnuť prevziať. O tomto probléme nás zároveň, prosím, informujte, a to najlepšie e-mailom na adresu reklamace@proalergiky.cz.

Poškodený produkt po rozbalení

V prípade, že je obal v poriadku, no po rozbalení zásielky zistíte, že je výrobok poškodený, odfotografujte, prosím, celý balík aj konkrétne poškodenie. Fotografie nám do druhého pracovného dňa od prevzatia zásielky zašlite na adresu reklamace@proalergiky.cz spolu s číslom objednávky alebo číslom faktúry. So zásielkou, pokiaľ možno, ďalej nemanipulujte a vyčkajte na informácie od nás. 

Ak ste využili služby Slovenskej pošty, škodu na zásielke môžete tiež reklamovať vy sami. Stačí zásielku priniesť do druhého pracovného dňa od prijatia do ktorejkoľvek pobočky pošty. 

Vaše právo na reklamáciu objavených chýb

Ako spotrebiteľ máte 24 mesiacov od prevzatia produktu možnosť reklamácie pre prípad, že by sa na produkte od nás objavila nejaká chyba alebo by produkt nemal niečo, čo by mať mal (napr. chýbajúce funkcie alebo príslušenstvo). V prípade nákupu na firmu je toto obdobie 12 mesiacov.

Na niektoré produkty v našom e-shope môže byť poskytovaná predĺžená záručná lehota podľa podmienok konkrétneho výrobcu či dovozcu, s ktorými sa, prosím, oboznámte. 

Čo je potrebné dodať pre úspešné začatie reklamácie

Väčšinu potrebných informácií nám prosím pošlite prostredníctvom formulára na podanie reklamácie:

Ozve sa vám naše reklamačné oddelenie s ďalšími inštrukciami.

Zásielku s reklamovaným tovarom nemusíte nosiť na poštu. Pošleme k vám kuriérsku službu, ktorá si u vás zásielku vyzdvihne. Objednáme zvoz zásielky z vašej adresy. O predpokladanom čase zvozu budete informovaní e-mailom a SMS správou.

Ako pripraviť produkt pred odoslaním na reklamáciu

Ak je produkt znečistený, očistite ho, prosím. Prípadnú vodu v produkte dôkladne vysušte. 

Produkt starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Nemusíte ho dodať v pôvodnej škatuli, no obvykle je pre prepravu ideálna, zvlášť ak ste si ponechali aj polystyrénové či papierové diely slúžiace na zabezpečenie produktu („vypchávky“). 

Ak má produkt viacero častí alebo príslušenstvo, zabaľte všetko, aj keby sa chyba prejavovala len na jednej časti. Môže byť dôležitá na vyskúšanie produktu počas opravy.

Okrem samotného reklamovaného produktu nám, prosím, dodajte kópiu dokladu o kúpe. Pribaľte ju do zásielky k produktu alebo dodatočne pošlite e-mailom, až sa vám ozve naše reklamačné oddelenie. Ak nemôžete nájsť našu faktúru, bude stačiť akýkoľvek iný doklad, z ktorého je zrejmé, čo a kedy ste u nás kúpili. 

Vybavenie reklamácie ide obvykle rýchlo

O prijatí vašej reklamácie vás budeme informovať. Na jej vybavenie máme podľa zákona až 30 dní od vášho oznámenia. V drvivej väčšine prípadov však posúdenie chyby a náprava trvajú omnoho kratší čas. Keby, naopak, hrozilo predĺženie reklamačného konania (napr. pre opravu u zahraničného výrobcu), dohodneme sa na tom s vami.

O tom, že je vaša reklamácia vybavená, vás budeme informovať e-mailom, SMS alebo telefonicky. Ak ste nám produkt zaslali, aj my vám ho zašleme. Tiež vám dodáme písomný doklad s výsledkom reklamácie a časom jej trvania.

Ak bude vaša reklamácia vybavená ako oprávnená, preplatíme vám poštovné, ktoré ste zaplatili, keď ste nám reklamovaný produkt posielali. Stačí nám po ukončení reklamácie zaslať podací lístok (je možné aj naskenovaný e-mailom) spolu s číslom vášho bankového účtu.

Ak máte akýkoľvek dotaz alebo dodatočnú informáciu k prebiehajúcej reklamácii, môžete nám ich poslať na reklamace@proalergiky.cz. Do správy prosím uveďte číslo reklamačného protokolu.

Kedy bude vaša reklamácia neúspešná

Občas sa stáva, že chyba vznikne pre vaše nesprávne zaobchádzanie s produktom ‒ typicky bol používaný v rozpore s návodom na obsluhu alebo bol umiestnený do nevyhovujúceho prostredia. Za také chyby, pochopiteľne, nezodpovedáme a nemôžeme ich v rámci záruky zadarmo odstraňovať.

Na darčeky a iné bonusy, ktoré od nás získate ku kúpenému produktu, sa možnosť reklamácie nevzťahuje. 

Prejsť na kompletné obchodné podmienky

Overené našimi zákazníkmi

Kliknutím na pečať zobrazíte všetky recenzie nášho e-shopu priamo na Heureke

Heureka recenze
„odporúčam“
  • poradenstvo a výborná komunikácia
Overený zákazník pred 16 dňami
„Všetko ok.“
Overený zákazník pred 29 dňami
  • informácie z webu
Overený zákazník pred mesiacom