Dr Konrad AD lotio Chronic telové mlieko 200 ml
Zlepšuje stav suchej atopickej pokožky a podporuje jej hydratáciu. 4 % urey. Antibakteriálna prísada. Bez parfumácie a parabénov.
Viac informáciíLipofilné (premasťujúce) telové mlieko Dr Konrad AD lotio Chronic je určené na pravidelnú starostlivosť o suchú pokožku so sklonom k atopickému ekzému, svrbeniu alebo lupienke.
Vďaka zvýšenému podielu lipidických (tukových) zložiek vytvára na pokožke jemný ochranný film. 4-percentná koncentrácia urey prispieva k zlepšeniu stavu pokožky a podporuje jej hydratáciu. Antimikrobiálna zložka oktenidín pôsobí ako prevencia bakteriálnej alebo kvasinkovej infekcie pokožky.
Charakteristika telového mlieka Dr Konrad AD lotio Chronic
- bez parfumácie, parabénov a lanolínu
- veľmi dobrá znášanlivosť aj citlivou a podráždenou pokožkou
- vhodné aj pre tehotné a dojčiace ženy a deti všetkých vekových kategórií
Ako prípravok používať
Telové mlieko používajte 3- až 6-krát denne podľa potreby. Prípravok nanášajte v primeranom množstve na pokožku a jemne ho rozotrite.
- uchovávajte mimo dosahu detí
- skladujte v suchu pri teplote 5 až 25 °C
- po otvorení tesne uzatvorte
- nepoužívajte v prípade alergií alebo precitlivenosti na niektorú zo zložiek
Zloženie
Aqua, Paraffinum Liquidum, Urea, C12-15 Alkyl Benzoate, Isopropyl Myristate, Glycerin, Octyldodecanol, Sorbitan Oleate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Lactate, Octyldodecyl Xyloside, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Magnesium Sulfate, PEG-7 Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Stearate, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Octenidine HCl
Obsah
● 75 ml
● 200 ml
Osvedčená kozmetika priamo od dermatológa
Česká značka kozmetiky Dr Konrad Pharma sa zaoberá vývojom dermatologických prípravkov, ktoré odrážajú najnovšie terapeutické trendy a rozširujú možnosti liečby kožných chorôb. Zakladateľom je dermatológ MUDr. Pavel Konrád, ktorý sa v roku 2014 spojil s českou farmaceutickou spoločnosťou Phyteneo medical. Snahou výrobcu je opätovne vrátiť osvedčené účinné látky a produkty, ktoré z trhu vymizli často iba z dôvodu finančnej nezaujímavosti pre veľké firmy.